Nelias blogg :/

Ja som endel av er har märkt så har Cornelias blogg blivit avstängd! Varför? För att hon hade lagt upp en video som vissa av er tydligen tyckte var kränkande och anmälde det, jaja, i vilket fall, så ledsen är hon ju inte, men det är ju inte så kul för henne iallafall. Särskilt nu som folk har börjat sno hennes bilder och allt! Asså kom igen, tjejen hade videobloggar ! Och den här kan ju knappast någon ha missat! + att det ligger klipp uppe på youtube när Nelia sjunger och massa skit.. så snälla!
Jaja iallafall, det var lite synd tycker jag ..



Men men iallafall, hon går inte in för att blogga så mycket ändå, hihi..

Förresten, nyss när jag skulle hem kom det fram två killar och frågade om dem fick ta kort med mig.. och jag bah.. aha? vet ni vem jag är?
Och dem bah Amelie Olinda Diamond.. hahahhaha, wtf? Iallafall två j*vligt packade snubbar det där alltså..


Men jag måste nog ändå bli van, statistiken stiger ju hela tiden liksom.. thihi ,
har fått ett brev från posten att jag har några paket att hämta, och jag har inte beställt nåt, hmm gratisgrejjer? Ja förmodligen, jaja..
det ska jag hämta imorn iallafall, lovar att visa vad det var sen :)..

Och sen en grej till..
Jag heter inte Amelie OLINDA Diamond, visst jag läspar ibland, men Olinda? Nja tror inte det va .


Kommentarer
Postat av: ddd

älskar din blogg :*

2009-10-11 @ 10:41:04
URL: http://ddd
Postat av: sandra

vad fint hår du har på den bilden med killarna:)

2009-10-11 @ 11:41:12
Postat av: cammila

Jag hann se hennes vblogg eller vad ní kallar det, den var sjukt kränkande! Jag är glad att flickans blogg är borttagen!

2009-10-11 @ 12:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0