Mitt hår <3



Har nyss duschat och fixat håret, såhär ser det ut, ville ha det lite naturligare idag, inte såhär spikrakt..
visst var det sött?:)
Snart ska Nelia komma till mig och vi ska fixa oss tillsammans, eller ja typ sminket + kläderna och det då.. hihi..

btw, såg en kommentar idag på min blogg, från en sjukt ful tjej..
hon heter Amanda trorja? Kollade hennes blogg och höll på att dö av garv! Hon är typ en korsning mellan en gris och en flodhäst.. är jätte fet och jätte lång.. hihi stackarn då<3 ..






* Ajj mina ögon.. *


Haha, yeah right, du tycker alltså att jag är ful.. har du sett ditt egna feta tryna i spegeln nångång eller..?



Jaja, alla kan ju inte vara naturligt vackra som jag.. :)

Kommentarer
Postat av: ddd

haha snälla fortsätt skriva, och mer :D Jag älskar din blogg och känner AS många som gör också. Puss :)

2009-10-10 @ 15:37:17
URL: http://ddd
Postat av: fanny

MEN SNÄLLA DIN ÄCKLIGA HORA HON ÄR SNYGGARE ÄN DIG!

2009-10-10 @ 22:38:32
Postat av: Samuuuel - inte boi ;)

Hej! såg dig på bussen igår, jag har läst din blogg en hel del så tyckte att det var lite kul att du viskade om mig till din kompis (jag hörde nämligen det förstår du ;) )

du sa "Kolla han"

så sa din kompis "vem vem?"

Så sa du "han snygga svarthåriga som ser ut som en fjortisboi.."

haha, tror du menade mig, eller? ;););)

Jag är inte en boi! Jag tänkte fråga dig om det är du som är amelie "barbie" diamond, men vågade inte ;$$

iallafall, adda msn gumman!§

2009-10-10 @ 23:46:43
Postat av: Anonym

skulle du vara naturligt vacker? naturlig!?

2009-10-10 @ 23:48:42
Postat av: Anonym

hon liknar en kossa

2009-10-10 @ 23:50:41
Postat av: HAHA - HILDA

KLOCKRENA BILDER HAHAHAHAHAHAHAHAHA1

2009-10-11 @ 12:23:28
URL: http://haringenblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0