Jag måste bara dissa..


Rött läppstift
alltså det finns verkligen inget fulare än klarröda läppar, okej kanske på vissa kan det väl se lite sexigt ut, ehm.. typ min mormor! Men att fjortisbloggarna har börjat med röda mormorläppar.. HAHAHAHAHHAHAH jag dör!
Satsa på en liiite ljusare färg kanske? Okej, Kenza, som började med det hela, sitter den röda färgen kanonsnyggt på.. men Pussie och Dissie och dem andra fejkblondinerna.. iue? So fucking nasty..
Kenza har det på fest, dem har det på vardagen..?


Skabbigt


Skabbigare


Skabbigast

Jag som tyckte att skrikrosa var äckligt och tantigt, men rött, HAHA...


Kommentarer
Postat av: ddd

vem var det som sa: jag ska få bra uppdatering?

din blogg äger, men fortfarande... din uppdatering. Om du uppdaerarmycket och ger mycket tid till bloggen kommer du komma långt

2009-10-10 @ 11:42:59
URL: http://ddd
Postat av: Anonym

håller faktiskt med dig, dem är så barnsliga, det är fint på kenza / blondinbella men inte på ,!

2009-10-10 @ 14:59:14
Postat av: Rosahallbäck ;d

du äger dem ändå, så:D

2009-10-10 @ 23:48:10
Postat av: rebecca

HAHA håller med dig .. ! :)

2009-10-12 @ 17:03:26
URL: http://rebeccay.blogg.se/
Postat av: Anonym

för det är ju såååå mycket bättre att köra fjortisstilen med foundation på läpparna? ;) HAHA!

2009-10-13 @ 23:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0