ameliediamond.blogg.se



Hej igen bloggen <3 !
Har inte uppdaterat mycket alls nu, jag vet, har faktiskt haft det fullt upp.. med vad? Nej det tänker jag inte berätta om nu, men iallafall, det här är min blogg, och jag tänker aldrig lägga ner den, okej? Bara att acceptera lixx! Nu är det full fart på Amelie Diamond igen, och som sagt, innan nyår ska min blogg vara en av dem 20 i topp! Hihi, iallafall, lite bilder;


Emeliesötnos, randomkille & randombrud


Jonas, Sakke och en kändis ser ni vem?


Elin, Rahanda, någon, någon, Neliabästavännen, Melissa .


&så bild från skolan idag, hihi, jag blev lixx, för fin för att visas där kände jag ;)

Jag vet att ni älskar mig och mitt söta ansikte! Puss puss losers!




Kommentarer
Postat av: eliie :)

älskar digg hår!!!!

2009-10-10 @ 14:59:40
Postat av: ellie :)

ditt hår * haha

2009-10-10 @ 15:00:04
Postat av: Anonym

det ser ut som hmm vad heter han han har spelat i flera filmer och dejtat kissie:O!

2009-10-10 @ 23:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0