Ruffisigt hår + målade ögonbryn?

Alltid när jag är med Ellen så känner jag mig så himla snygg.. varför? Hon är typ proffs på att sminka folk! :o
Här är en bild på mig jag tog med hennes webcam nyss;



Visst ser jag snygg ut? Hehe, naturligt hår ruffsat hår, sotade ögon, läppglans & ögonbrynen ifyllda med penna =)

Mitt hår har också blivit lite mörkare nu, den där ljusa toningen har ju gått ut, men jag har vant mig att ha håret så, så jag vet inte om jag ska lägga på en ljus toning igen eller inte?

Men men det var det :D
nu ska jag, Ellen och Cassie fortsätta mysa tillsammans! Ha det bra älsklingar!

puss,
amelie, cas & ellen

Kommentarer
Postat av: Lullu

Helt otroligt söt är du! klår fjortisbloggarna med hästlängder! och du uppdaterar mycket oftare! jag älskar din blogg!! Kramar på er alla tre sötisar!

(brukar läsa casandras blogg också men hon uppdaterar så sällan...)



/ Lollo

2009-11-29 @ 19:32:13
Postat av: arg på en lögnare.......

BARA SPÅ ALLA VET SÅ KÄNNER JAG DEN HÄR TJEJEJEN , VI GÅR I SAMMA SKOLA TILL & MED!

OCH HON ÄR DEN BITCHIGASTE, H*RAN PÅ SKOLAN! I SVERIGA TILL OCH MED :S

HON ÄR HEMSK, ELAK & FUL! TACK FÖR MINA ORD!



/ EN DU TROR ÄR OSYNLIG!!!

2009-11-29 @ 19:48:16
Postat av: arg på en lögnare.......

SÅ DET JAG VILL SÄGA ÄR ATT AMELIE DIAMOND ÄR EN BITCH! HON LJUGER OM ATT HON ÄR SNÄLL OCH SÅ VIDARE...!:S

2009-11-29 @ 19:48:52
Postat av: mimmi

snygging på bild då va!:)

love you cutiepie! (L)

2009-11-29 @ 22:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0