Näst på tur för idag..

.. mysa med min favoritkille framför TV och sen sova över hos honom!
Kommer bli bäst hihi, kan knappt vara 5 minuter utan honom, så vi messar dag in och dag ut när vi inte träffas ;$ .
Men iallafall, vi tänkte bara kolla några program på 6an, hihi, sen ska vi nog lägga oss och mysa lite i sängen.



Och jag vet att det är skola imorgon, och självklart ska både jag och S**** dit, hihi vi får ställa väckarklockan tidigt så att vi vaknar i tid! Öhm vilket brukar vara svårt när man sover med honom ..

aja, nu ska jag packa ner lite små grejjer i väskan och möta min älskling.
Ska pussa ihjäl honom.. (a)

Ha en mysig fortsatt söndags kväll, så hörs vi sen!
puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur gammal är du igentligen? :) har aldrig uppfattat det :D

2009-11-29 @ 21:27:08
Postat av: ska du taoskita i

HAHAH DIN SUBBA ALLTSÅ!!

jag ska säga dig några sanningens ord om din pojkvän:) som btw heter sakke och är värta fjortisen.

Han är iallafall otrogen mot dig med din lilla vännina Cassie;) massa mina vänner har sett dem på stan, och på en fest hos en kille så strulade dem och allt. HAHH har du inte märkt det än eller!?!?? du är så duuum, stackarn pojkvännen är otrogen med den enda bästa vännen du har!!;)

Haaaaaaaaaa det så bra bitch!!!!

XOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXO

( gossip girl..? )

2009-12-01 @ 14:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0