Myskväll med favoritkillen

Hej hej bloggen!
Nu har jag bytt om från mina gamla adidasbyxer & linne till ett fin grå "topp" och mörkblåa byxor ifrån gina tricot.
Det har blivit lite ändrade planer ifrån att sitta hemma och ruttna till att träffa pojkvännen och mysa lite framför TV.
Vi ska se på New Moon (det är fortsättningen på Twilight för er som inte visste det) och äta chips, popcorn och dricka läsk, så det blir nog jätte mysigt, hihi! Vet nog varför han valde en lite småläskig film, haha busunge ;)
Men men det ska nog bli mysigt iallafall, även fast älskling inte vet att jag redan har sett den på bio (a) hihi.

& såhär ser jag ut ikväll :)

(fråga mig inte vad jag gör med läpparna...)

men ni får ha det så jätte bra, så ska jag skynda mig till min babe! :)

puss

Kommentarer
Postat av: chontelle

vad menar du med "busunge"? Kommer ni knulla eller?

2009-11-28 @ 20:17:06
URL: http://hemligbloggharjag

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0