Hemma

Kom hem från älski nu, mamma och pappa ville inte att jag skulle vara borta på första advent så jag kunde inte sova över hos honom. Men det var jätte mysigt ändå!:)
Måste bara berätta en lite rolig grej som jag inte visste om honom innan, hahaha,
Babe var allt lite skrajj under vissa moment i filmen, hahah så söt! Inte ens jag tycker att New moon är läskig(a)!
Hihi, han är så underbar, förstår om alla flickor i världen är avundsjuka på mig just nu ;)!


Öhm? Smygfoto á la Casandra ifrån förra veckan;)

men nu ska jag dricka lite te och sen lägga mig och läsa, ha det bäst!

puss




Kommentarer
Postat av: Anonym

palla porr?

2009-11-29 @ 22:49:35
Postat av: Anonym

hah vad gjorde ni på bilden då?

2009-12-06 @ 17:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0