Hej bloggen!

Nu sitter jag här med Cassie älsklingeen och hennes snygga bror Sakke ;D ! Bättre än så kan det ju knappast bli, huh? Haha nej men..
Jag har kollat igenom lite nya kommentarer som har rullat in på bloggen, och liksom.. ni verkar ju tro att jag är en alldeles hemsk människa!:s så är det inte , verkligen inte iallafall..
jag är ganska snäll! =)

Men i vilket fall, gjorde ett videoinlägg idag, men jag fattar inte hur man får upp den på bloggen .. asså jag vet ungefär, genom youtube och så.. men det funkar inte , nån som vet exakt hur man gör? =)

Sen är det flera som tror att jag har "bytt ut" Nelia mot Casandra, och varför skulle det vara så? Nelia är på semester med sin familj just nu, och ja hon har en ny blogg för er som har sett det! (Den tänker jag dock inte länka till...)
Vi är inte ovänner, utan Cassie har alltid varut en utan mina bästavänner och så är det fortfarande. That's it!


Love you bejb.

Jag tänker inte lägga in några stora bilder på mig själv just nu men kan visa ett litet smygfoto ifrån igår ;) !

Gissa vem .. ?

Kommentarer
Postat av: Anonym

du har ju färgat håret!?!??!?!?!?!?!!!

2009-11-15 @ 17:16:19
Postat av: ELIN

har du färgat ?

2009-11-15 @ 17:59:04
Postat av: mimmz

SNYGGT! :D det är du va?:D

2009-11-15 @ 19:26:43
URL: http://mmimmi.blogg.se/
Postat av: Anonym

Din komppis är mycket sötare än dig

KRAM KRAM

killen på bussen ;)

2009-11-16 @ 16:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0