Färga håret sådär?

Hej bloggen!♥
Jag hittade en gaaaammal bild på mig själv där jag har brunt hår, jag är ledsen att den är väldigt dålig och att man inte ser ansiktet haha, hittade inte någon utan sånt där kladd.


Shit så fjortis jag var på den tiden .. aja, fixa håret så igen? Jag själv tycker att det såg sött ut!

Jag ska nog färga mitt hår sådär igen, eller tona det så bara! För asså ärligt, jag är trött på att gå runt och se ut som fula gris fjortisar gör i håret.. *dissiie, host host!*

Ja. Nu har jag bestämt mig, i am going naturligt blont ~ ljusbrunt hår !


Cornelia; du har glömt din fjällis hos mig !(a)

Kommentarer
Postat av: sässä

häwj gömmz ;g (a)

duu är sötast jue :'( LOVE YOU'R HAIR, meen helt ärligt så ser det liite snyggare ut som där uppe ppå bilden (L) Love t. Love you! (A)!

POSS POSS , Sässä ;d ifrån sin skola ;d!

2009-11-06 @ 17:45:08
Postat av: Maja.

Tycker det var en fin färg, våga färga:)

2009-11-07 @ 16:03:10
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: Anonym

UUUUUUUUUUUPPPDATERA MERA

2009-11-09 @ 19:27:33
Postat av: Joakim aKa msn ;D

ffjåhtis poowahh ;)!

2009-11-15 @ 17:17:05
Postat av: Amelie svarar

Klaffen påräy juckii : ) du som är fjortis om någon! : )

2009-11-15 @ 17:17:56
URL: http://ameliediamond.blogg.se/
Postat av: Anonym

fucking sexi!<3

2009-11-18 @ 19:00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0