Facelook



Jag känner att jag inte har visat någon bild på mig själv på ett tag, så tog en liten bild med webbcam nu när jag sitter i köket. Tycker själv att jag ser söt ut idag, hihih!

Ser ni hårbandet?
Fick det igår av älsklingen, söt han är va?:)
Det är ju inte alla killar som kommer ihåg att köpa små presenter till sina tjejer på en vanlig dag bara för att vilja göra henne glad.

Förresten så fick jag någon kommentar där det var nån som undrade varför jag färgade mitt hår.
Och här är svaret:
Jag är så trött på blondiner!


Inget illa menat.. eller jo kanske lite då.. meen...
SO LAST YEAR! ;)

Sluta plåga ditt egna hår med att göra det 10 gånger tunnare än vad det egentligen är?


Aja, men där är anledningen iallafall! Jag orkar inte gå runt och se ut som nu mera alla andra, även fast det är mitt naturliga utseende ! =)

Jaja, nu ska jag gå och äta någonting gott!

Puss

Kommentarer
Postat av: Gabriell :D

hahahah hej amelie :D sådär är du nöjd nu!?!? jag har kommemterat din blogg nu :D haha det var kul idag på nolektionen ;) och den där bilden ovan är söt :D



CHACHA!

2009-11-19 @ 17:09:32
Postat av: fiona

du är verkligen sjukt fin! vill se ut så som du gör på bilden. vad heter färgen du färgade med!? Asså hårfärgen som du har nu? Vad heter den? Snälla svara<3!!!

2009-11-19 @ 17:50:49
Postat av: Anonym

söt

2009-11-20 @ 14:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0