Svar på tal; Skvallerbloggar + kommentarer

Postat av: emii
Du vet att du är med på *******skvaller va?;p det finns massa skvallerbloggar som skriver om dig.
men läser du skvallerbloggar eller? bara undrar för du verkar tyyp inte bry dig..:P
/ emii


Hej
fina Emii!
Nej det hade jag inte en aning om, dock märkte jag nyss att det är flera som tydligen hade kommenterat det, hmm..

Och nu till din andra fråga, nej jag läser inte "skvallerbloggar", eller jo.. typ chic.se , skvaller om riktiga kändisar! Haha, men om du menar "skvallerbloggar" om Sveriges bloggares misstag, så nej, sånna bloggar läser jag inte! :)

Postat av: Klarafilicia
Varför svarar du aldrig på kommentarer?! ÅHHH jag blir galen amelie! :o haha förlåt men.. jag har kommenterat din blogg massa gånger, men du svarar aldrig... det känns som att du menar att du är för känd för att svara eller nåt. Ett tips är att vara lite snällare mot dina bloggläsare. Typ svara åtminstone tack när någon skriver att du är söt eller så!
läser du alla dina kommentarer? elr är det onödigt att ens kommentera din blogg? Tack och hej leverpastejl!
din blogg är ändå bäst. :P

Hej fina Klara! (Filicia?)
Anledningen till att jag inte brukar svara på kommentarer är den att det kan bli lite för många ibland. Jag sitter inte framför datorn så länge, så att svara "tack" eller "jaha, det tycker du?" känns lite onödigt ibland. Är det någon fråga som någon läsare har så brukar jag oftast svara med ett inlägg som det här! :) Jag kan lova dig Klara, och er andra, att jag absolut inte har någon baktanke med det här. Sen kan det ju vara så att många är anonyma när dem kommenterar min blogg, men då hoppas jag nästan att ni förstår!

Och som svar på din fråga; Japp, jag läser faktiskt alla kommentarer! Nej nu ljög jag! Jag brukar inte läsa stammkommentarer, haha, typ " HEJ FUL, HEJ FUL, HEJ FUL....." x 5000 . Sånt är ju bara jobbigt, så dem raderas nästan dirr! Men dem mesta söta kommentarerna brukar jag läsa!:)



Puss mina älsklingar! Langar gammal bild också.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha vadå "för många" typ 2-3 per inlägg lr ?!:)

2009-12-23 @ 08:20:33
Postat av: jessica

varför svara du inte de ja skrev om att du härma kissie? fyfan va du härma henne du vil ju typ va som hon an du svara på varför du skrev PRECIS som henne du ändrade bara jätte lite, lolololollololollolololollololollololol kommer inte på ngt eget -.-.--.-.-.-

2009-12-23 @ 13:43:43
Postat av: Jennifer

skitsöt blogg!

2009-12-23 @ 15:21:01
URL: http://tyypjennifer.bloggplatsen.se
Postat av: Cassie

HAHAHHAHHHAHAHAHAHHA xD

Så kul att läsa avundsjuka kommentarer till Amie (L) .



man kan inte hjälpa att man födds perfekt, right hun?:)

2009-12-23 @ 16:07:50
URL: http://casandraholst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0