Shoppiiing

Huh! Mellandags rean har kört igång och självklart som tjej springer man runt i varenda butik och shoppar som en galning. Nästan iallafall! Haha, självklart älskar jag rea! Vem gör inte?! Så dagens inköp blev alltså:

ett par rosa jeansbyxor ifrån bikbok : 50% rea
ett par mörkblåa jeansbyxor ifrån bikbok : 50% rea
ett par ljusblåa jeansbyxor ifrån bikbok : 50% rea
en lilasvart skjorta ifrån bikbok : 50% rea
en brun tröja ifrån bikbok : 50% rea
tjocktröja ifrån bikbok : 50% rea
en svart mössa ifrån H&M : 50% rea
BH ifrån H&M : 50% rea
2 st foundation ifrån åhléns : 50% rea
Mini hårspray ifrån Lindex
Vit t-shirt ifrån ginatricot : 50% rea

Vilka fynd va?:d hehe har dock inte testat något av det, men det brukar jag ju aldrig göra i & för sig!
Ni får ursäkta att det inte har kommit med knappt några bilder alls, men jag har ingen kamera för tillfället!:(
fick en i julklapp, men så oteknisk som jag är så har jag inte förstått riktigt hur man laddar upp bildern på datorn. Men det löser sig snart! I värsta fall kan jag ju ta bilder med mobilen (haha yea right.)

Förresten, vad ska ni ha på er på nyår?




Kommentarer
Postat av: d

för min del blir det en röd klänning med vita strumpbyxor,kanske lite tråkigt men jag tycker att nyår är överskattat!:d

2009-12-27 @ 12:33:24
Postat av: pepsicolatack <3

ALLIHOPA: ETT TIPS INNFÖR NYÅR ÄR GLITTER, GLITTER, GLITTER OCH GLITTER I MASSOR!:)

2009-12-27 @ 14:39:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0