Internetshoppar julklappar

Nu sitter jag framför min lilla rosa laptop och dricker varmchoklad och letar små söta julklappar till mina vänner, jag hatar faktisikt att stå och trängas med alla människor i affärer och springa runt som en galning precis innan jul. Därför tänkte jag kolla på små julklappisar på nätet redan nu, hihi!
Har hittat en hel del, faktiskt!
Och nu ska jag inte avslöja för mycket, med tanke på att många av mina vänner läser min blogg, hah!
Men jag har iallafall klickat hem några av cocoo.se 's sötaste armband!



Förresten, för er som har lite svårt att hitta någon bra present till kanske mamma, pappa, syster, bror osv..
så ska jag bara påminna er om årets julklapp, spikmattan, min mamma har redan en sånn (skaffade den för lääänge sen, haha) men annars tror jag att det skulle vara den perfekta julklappen för henne!


Men ni får ha det så bra sålänge sötisar! Så hörs vi sen!;)
puss









Kommentarer
Postat av: wannabEfoki

Åhhww :_: vilket sött armbaaaaandw! (DETFÖRSTAAHHH!)

2009-12-01 @ 17:18:47
URL: http://fucki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0