Betygen

Hej sötisar! Kom hem ifrån skolan nyss och har kollat in lite av mina betyg, det ser okej ut faktiskt.
Hittills har jag Godkänt i alla ämnen och VG i tre ämnen (Musik, Engelska och Franska) , hoppas inte på något MVG men det vore ju kul såklart.
Jag ringde Cassie och hon hade tydligen fått MVG i alla ämnen förutom Idrott och musik (G i idrott och VG i musik) .. det är ju helt sjukt, jag förstår inte hur bruden lyckas haha! Men ja.. eftersom jag iallafall blev godkänd i alla ämnen så är jag nöjd. Jag kommer få tid på mig att ändra till högre betyg om jag så vill också.
Aja, nu ska jag bara vara hemma och vila. Och prata skit med bästavännen i telefon senare, så mycket äckligt skit att tungan blir svart. Men det är sådanna vi är, jag och Cornelia.
Ha det så bra snyggingar!
puss














Kommentarer
Postat av: timmy

Grattis på dig då min lilla apunge ;D

haha älskar dig amelie bästavännen som är jätte smart bara hon försöker och vill (a)<333333333333333333333333

2009-12-14 @ 17:23:51
Postat av: Cassie

Håller med Tim (: du är ju sjukt duktig Amelie! :D <3

' VI ÄR BÄST FÖR VI HAR ALLA MÅLEN GOOOODKÄNDA OCH KLARA LALALALA.... ! ' hahha<3

2009-12-14 @ 21:54:19
URL: http://casandraholst.blogg.se/
Postat av: Amelie

(Timmy)

Jaaaa tack tack tack! :D älskar dig &så bästevän (K)!



(Cassie)

Hihihi, oja! ' woh-oh-oh-oh-oh-oooh-woh-oh-oh-oh-oh-oohh ' ! Hahahah :D <3

2009-12-15 @ 20:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0