<3

Hej! Nu sitter jag hemma hos pojkvännen, han laddar ner musik till min nya i-pod och jag bloggar.. hihi!
Han är världens världens världens världens världens (han läser över axeln nu.. haha) världens finaste och sötaste och bästa och sexigaste och så vidare (A) !

Iallafall, imorgon är det ju måndag så jag kan inte sova över här för att det är skola, så älsklings mamma skjuttsar hem mig snart!
Hhihi det var nära att hon kom med på bilden där vi pussas när hon kom in och frågade om jag skulle sova här.
aja , det var det, hörs!


Du & Jag älskling


Kommentarer
Postat av: Anonym

awws <3 de e så kul nä du ha börja uppdatera mera!

2009-12-13 @ 20:01:34
Postat av: Cassie

så söta är ni (L) bästa tjej bästa kille TSM(L)

2009-12-14 @ 16:52:55
URL: http://casandraholst.blogg.se/
Postat av: Amelie

(Cassie)

Hihi oja, han är bästa <3

dock äre ju du som är bästa tjejen såså :) det går väl i släkten Holst helt enkelt gumman!:)

2009-12-14 @ 16:57:27
URL: http://ameliediamond.blogg.se/
Postat av: Anonym

va du inte nyss brunett :S

2009-12-14 @ 18:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0