Massa jäkla skitsnack..



Hallu! Kom hem från en fest nyss som visade sig vara en fjortisfest, där passar ju inte jag in!:o
Usch så stack hem och fick tvinga med mig Hanna och Bea hem, haha så sjuka, ofta vi skulle visa oss där?! Hur pinsamt är inte det på en skala.. mjo..
iallafall så känns den här dagen rätt så rutten faktiskt!
Och jag saknar min måne (Casandra ofc!) vad har jag gjort gumman? Du verkar undvika mig.. du vet hur mycket jag älskar dig och det kommer jag alltid att göra, vi två hör ihop.
Du är det enda jag lever för..
och du kan väll ändå inte mena allvar med att du ska dissa mig för att jag är "för blond"?
Och Cas, när har du plötsligt blivit så tajt med Klara? Var det inte du som hade kallat henne för "ett läskigt mongo"..?
Klara du är en svikare, men det visste jag ju redan innan.. men Casandra? Casandra Emelie Felicia Holst? Hur kan du göra så mot mig..? Var det inte föralltid..? Jaja.. valet står ju nu helt på din sida. Men jag måste bara säga att jag inte känner igen dig riktigt längre. Är du påväg mot fjortisarnas klubbhus sötnos..?

  +  = new bff's?


Kommentarer
Postat av: Cornelia

håller med dig :S hon har verkligen förändrats..

2009-08-13 @ 22:40:58
Postat av: Usch

HAHAHAHA Herregud så patetiskt. "fjortisarnas klubbhus" ahahahahah dagens mest tragiska!

2009-08-14 @ 16:06:00
Postat av: ELIN 8C SAMMA SKOLA SOM CAS.

Fjortisarnas klubbhus? Mjo knappast, Casandra är en helt fantastisk människa, du däremot..

fjortis till mas :s?

Du har förlorat allt du någonsin hade.......

förstår verkligen att Kl*ra föredrar henne framför dig ... och den här kommentaren är inte det minsta feg, kan säga det samma i nyllet på dig ! Bara det att du inte verkar träffa mig ! ;)

2009-08-24 @ 19:22:35
Postat av: ronja

men yeah...

2009-09-22 @ 17:55:37
URL: http://ronjalialexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0